">">

Egy újabb hihetetlen izgalmas kaland mediterrán programjaink

Egy újabb hihetetlen izgalmas kaland mediterrán programjaink közül: Lyontól Dijonig - Kulináris élménytúra a Bocuse dOr boszorkánykonyhájában 2017. november 16-19. Kedvcsinálóképp: 1. nap Elutazunk Lyonba, a Franciaország második legnagyobb városába, a gasztronómia koronázatlan fővárosába. Elfoglaljuk belvárosi szállásunkat. Délután elindulunk a hangulatos óváros utcáin, felkeressük a selyemnegyed-béli tipikus átjáróházakat, a híres falfestményeket, az elegáns főteret. Már első nap rájövünk, hogy Paul Bocuse városában minden az étkezés körül forog… A francia forradalom óta dédelgeti a régi világ ízeit Lyon. Idővel egy rendkívül izgalmas fúzió, a falusi konyha és a kastélyok fortélyai keveredtek össze új stílussá. Ennek az újszerű megközelítésnek az otthonai a bistrok. Egy tipikus bistroban vacsorázunk, ez kihagyhatatlan Lyonban. 2. nap Reggeli után irány a város séfjéről, a konyha királyáról elnevezett Bocuse csarnok! Osztrigától a sajtig minden frissen kóstolható a hangulatos piacon. Miután megteltünk a szépséges sajtok, herkentyűk, sonkák látványával, ideje megtanulnunk egy-két fortélyt egy jóhírű lyoni főzőiskolában. A sikeres és főleg szórakoztató tanfolyam után egy pohár beaujolais village-zsal elbúcsúzunk a séfek városától és elutazunk Burgundia szívébe, a száztornyú Dijonba. 3. nap Dijon a burgundi hercegek székhelye, a maga izolált módján leghívebben őrizte meg a "la vie francaise" stílust, mely egyszerre jelent modern, lüktető éjszakai életet és elegáns, megfontolt hedonizmust. Délelőtt a szombati piac nyüzsgésében helyi termelőktől kapunk ízelítőt a vidék gasztronómiai sajátosságaiból. A 17. század óta Dijon készíti a mustárokat a királyság számára. Áfonyával, mézzel, zöldborssal és számtalan izgalmas, fel nem fedett recept alapján készülnek napjainkban is a mustárköltemények. A város körüli dombok ontják a világ legjobb borait, jól csúsznak a világhírű burgundi marha vagy csiga mellé. Kilátogatunk a környék egyik neves borászatába, majd a belvárosban este egy tipikus gasztroétteremben helyi fiatal séfek újításait ismerhetjük meg. 4. nap Reggel még jut időnk a gyönyörű, nyugodt belváros középkori utcáinak felfedezésére, majd vonattal és repülővel hazaindulunk Budapestre. További részletek:https://goo.gl/yVMmFp

Tovább a postra

Érdeklődöm az utazás részletei iránt

Cím: 1111 Budapest XI., Karinthy Frigyes utca 23.

3.emelet 13.

Utazási iroda engedély száma: U000538

Avenida Travel Utazási Iroda további ajánlatai

Mi is nekünk Provence? Stílus. Színek. Élni-tudás

Mi is nekünk Provence? Stílus. Színek. Élni-tudás a természettel, a szépség jegyében. Provence maradandót ad kertépítésben, lakberendezésben. A napi beszélgetések apró örömeit ott sajátítottuk el. Ott tanultuk meg, hogy ragaszkodjunk a levendulaárusunkhoz, a kedvenc kisvend ...