Baraka Utazási Iroda

Baraka Utazási Iroda bemutatkozása

Mivel foglalkozunk? •Gyalogtúrákkal az egynapostól a többnapos magashegyi túrákig. •Kalandos körutazásokkal négy földrészen. •Kalandnyaralásokkal, ahol pihenhetsz is, túrázhatsz is. •Kerékpártúrákkal általunk biztosított bringákkal idehaza és külföldön. •Vízitúrákkal folyókon, tavakon és tengereken profi tengeri kajakokkal. •Via ferrata túrákkal. •Télen hótalpas túrákkal. •Overland expedíciókkal távoli kontinenseken. •Családoknak is ideális, kalandos utazásokkal. •Cégek számára szervezett incentive utazásokkal.

Baraka Utazási Iroda utazási ajánlatai

Cím: 3525 Miskolc, Kazinczy u 2.

Nyitvatartás:

Utazási iroda engedély száma: R-00923/1994/1999

Utazási iroda alapítása: 2001

Baraka Utazási Iroda utazási ajánlatai

A Duna-torkolatánál hajókirándulással folytattuk ma a környék

A Duna-torkolatánál hajókirándulással folytattuk ma a környék felfedezését: motorcsónakokkal utaztunk a Sacalin-lagúnáig, majd egy régi hajóroncshoz, amit jelenleg a környékbeli madarak használnak. De a szállásunkra visszatérve sem kell kiszakadnunk az idilli környezetből, hisz ...

Akciós nyaralás Korzikán! Pihenj velünk Korzika vadregényes tengerpartján,

Akciós nyaralás Korzikán! Pihenj velünk Korzika vadregényes tengerpartján, Cargese kisvárosában június 15-24. között! A részvételi költség 170.000 Ft/fő, ami tartalmazza az utazást autóbusszal és komppal, illetve 7 éjszaka szállást 2 fős apartmanokban. A részletekről érdek ...

Első napunk a Fekete-tenger partján, a Duna-deltában!

Első napunk a Fekete-tenger partján, a Duna-deltában! 4 napot töltünk itt, hogy megismerkedjünk a környék számtalan természeti látnivalójával, ritka növényvilágával, és többek között közvetlen közelről figyelhessük meg azokat a madárfajokat, amiknek a Duna torkolata ad otth ...

Bõvebben

Ezen a hétvégén is bringára pattant egy

Ezen a hétvégén is bringára pattant egy csoportunk, most az Őrség környékét járjuk be! Az első napon áttekertünk az ausztriai Felsőmedvesre, Németújvárra, majd Szentkút zsúpfedeles pincesoránál is tartottunk egy megállót. ...

Parenzana kerékpártúránk harmadik, tegnapi szakaszán az Isztriai-

Parenzana kerékpártúránk harmadik, tegnapi szakaszán az Isztriai- félsziget nyugati felén tekertünk: Motovun-Porec-Rovinj ùtvonalon, köztük pedig kellemes, vidèkies hangulatù bringàs utakon. Ha kedvet kaptàl hozzà, oktòberben vàrunk: www.baraka.hu/parenzana-kerekpartura ...

Bõvebben

Fjordok és fjellek, gleccserek és zuhatagok, fatemplomok,

Fjordok és fjellek, gleccserek és zuhatagok, fatemplomok, halászfalvak és modern nagyvárosok. Aki szereti a természettel tökéletes összhangban álló országokat, annak Norvégiát látnia kell! Rengeteg természeti látnivaló, túrák, kajakozás, bringázás, gleccsertúra, világvégi f ...

Tavaszi túra a Lengyel-Tátrában, a Kasprowy csúcsig

Tavaszi túra a Lengyel-Tátrában, a Kasprowy csúcsig - fenyőerdőből indulva, törpefenyveseken át egészen a kopár, 1986 méteres csúcsig túrázunk panorámás ösvényeken, útbaejtve egy igazi hegyi menedékházat. A csúcson pedig a jól megérdemelt kilátás vár minket, szemben a len ...

Felszabadult 2 helyünk a jövő heti, húsvéti

Felszabadult 2 helyünk a jövő heti, húsvéti Liguria utazásra! Csak 1 szabadnap kell hozzá, csapj le rá, ha már szükséged van egy kis olasz életérzésre, napfényre, feltöltődésre: www.baraka.hu/liguria-olaszorszag ...

Hamarosan! Új utazás július végén Bulgáriába és

Hamarosan! Új utazás július végén Bulgáriába és Macedóniába! Rengeteg okunk van rá, hogy imádjuk a Balkánt: alpesi magashegységek, vadregényes szurdokvölgyek, lélegzetelállítóan szép nagytavak, több száz éves kolostorok, a mesés keletet idéző nyüzsgés, és az a fajta ba ...

Ausztriai hótalpas túránk 2. napja, rengeteg friss

Ausztriai hótalpas túránk 2. napja, rengeteg friss hóval! A talpakra már a buszból kiszállva is szükség volt, nélkülük nem jutottunk volna messzire. Igazi téli túra lett belőle! ...

Megérkeztek ma a legújabb bringáink, kilométerekre és

Megérkeztek ma a legújabb bringáink, kilométerekre és kalandokra éhesen! Már alig várjuk, hogy kipróbáljátok őket! Folyamatosan frissítjük az időpontokat, tavaszi dátumokból már lehet válogatni: www.baraka.hu/utazas/kerekparturak ...

Bõvebben

Hétvégén a Börzsönyben túráztunk, a ködös idő

Hétvégén a Börzsönyben túráztunk, a ködös idő ellenére rengetegen velünk tartottatok, köszönjük! A csoportképen csak a résztvevők egy része szerepel, a többiektől elnézést kérünk, hogy nem fértek rá a fotóra. Egyik túratársunk, CouchSurfing blog fotóit itt láthatjáto ...